söndag 8 februari 2009

Jag hade en dröm...

Jag hade den mest underliga dröm härom natten. Jag drömde att en av mina partikollegor blev bannad i pressen för att han ägde boskap. Tydligen ansågs det väldigt fult att kombinera sitt boskapsägande med politiskt representantskap, så mannen i fråga var tvungen att välja vilket han ville syssla med. Då mannen är en sådan som brinner väldigt mycket för sitt politiska engagemang, förvånade det mig inte direkt att han valde att sälja allt sitt boskap.

Stormen bedarrade, skandalen var över - tills en journalist skulle  besöka mannen för att göra en uppföljning. I min partikamrats trädgård hittade journalisten ett marsvin runtspringande. Skandalen var återigen ett faktum, och min partikamrat tvingades avgå.

Drömtolkning någon?

3 kommentarer:

Daniel sa...

Hahaha!

Vansinnigt kul! Nästa gång vi ses måste jag få höra vem drömmen avsåg :)

Mille sa...

Fniss fniss. Fått någon analys av drömmen än? Nyfiken!

dromtolkning sa...

Drömmen tar upp valet att leva jordnära, med fötterna på jorden i kontakt med sina personliga basbehov eller i det offentliga rampljuset, påpassad av andras tyckande och tänkande.......Hur vill du leva ditt liv?

Gå in på www.dromtolkning.se så får du feedback/tolkning på dina drömmar.

Vänl arja