tisdag 31 januari 2012

Bild-fail

Jag misstänker att det kan vara så att jag inte är den enda som stört mig på det faktum att många bilder på min blogg är rutiga och transparenta. Tydligen har detta att göra med Bloggers android-app, och skulle kunna bli bättre om jag istället använde appen blog droid.

Så jag försökte; skrev ett inlägg, la upp en bild och misslyckades med att publicera. Felmeddelande om och om igen, inget fint bildinlägg idag heller. Nu när jag är hemma framför datorn och skulle kunna googla mig till vad bekymret är, orkar jag inte. Får bli en annan dag. Så här kommer bilden, istället publicerad på datorn.


Min fråga är: hur hamnade alla snöbollar på isen? Har de blåst dit? Eller är det kanske någon som kastat dem? Väldans många snöbollar att kasta, vore det...

Några tankar, någon?

Inga kommentarer: