söndag 22 januari 2012

Gästinlägg från Bumbi

Bumbi kom och frågade mig vad jag gjorde, så jag berättade att jag bloggade. Han ville också prova, så här kommer Bumbis gästinlägg. Mitt eget inlägg (som handlade om wabi sabi) kommer en annan gång, helt enkelt.

regt65trk    nfh hhhhhhhnnkioö....----ggggggggfffffffffffffffffffbbbbbbbbbbbvcxzyhnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn  n n  nn  n n n n n nn  n n n nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnhhhhhhhhhhhhhhhn

PS från mamman: Det här inlägget författades med mycket precision. Det raderades och ändrades en himla massa innan han var nöjd. Är det så jag gör, tro?

2 kommentarer:

Andreas Riedel sa...

Klockrent! Kul med huset med btw...

Helen Rosenberg sa...

Ja, vi får väl se hur det går. Det där med husjakt är verkligen en emotionell berg- och dalbana...